بزرگترین وبلاگ اینده



 

لینوکس یکی از محبوب ترین سیستم عامل های موجود در حال حاضر می باشد که به صورت کد باز طراحی گردیده است . این سیستم عامل به دلیل قابلیت های خاص خود و نیز رایگان بودنش ، هم اکنون در بسیاری از سرورهای اینترنتی نصب شده و به کاربران خود امکان انجام کارهای مورد نظرشان را می دهد . PC Linux OS یکی از نسخه های زیر مجموعه لینوکس می باشد که به منظور استفاده های شخصی ساخته شده است . از مهم ترین تغییرات انجام شده در این ورژن بهبودی یافتن رابط گرافیکی آن می باشد که به طور کلی دگرگون گشته تا محیطی زیبا و دلنشین را برای شما به ارمغان آورد . از ویژگی های اساسی PC Linux OS قابلیت استفاده بدون نصب ( به وسیله Live CD ) می باشد . بدین ترتیب شما می توانید از این سیستم عامل هرگاه که حتی مشکلی برای سیستم عامل ویندوزتان به وجود آمد یاری گرفته و با بوت کردن آن ،‌ تغییرات لازم را انجام دهید . در اختیار داشتن پلیر های قدرتمند صوتی و تصویری ، نرم افزار Open Office و نصب آخرین نسخه برنامه های محبوب فایرفاکس ،‌Thunder Bird ، Dropbox ، Pidgin ، Ktorrent ، Amarok و بسیاری دیگر در رفع نیازهای شما یاورتان خواهند بود .
 

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, توسط NIMA.Z |

ماکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند. طی مدتی که از انتشار ویندوز 7 گذشته تا به حال آپدیت هایی برای این سیستم عامل در محیط اینترنت عرضه شده است که در هر به روز رسانی ویژگی های فراوانی برای افزایش کارایی این سیستم عامل به آن اضافه شده است .

 

 

ویژگی هایWindows 7 با آخرین آپدیت های ماه آگوست 2011:

- بهبود مشکلات مرورگر IE نسخه 9

- همراه بودن نسخه اصلی MSDN

- آپدیت های امنیتی فراوان

- رفع حفره ها و ایراد های جزئی

و...

 

سیستم مورد نیاز :

 

1GHz processor, 1GB RAM on x86 and 2GB RAM for x64,
16GB free hard disk space for x86 and 20GB for x64,
graphics card with 128 MB video memory with WDDM 1.0 and DirectX9 support (for Aero style),
DVD-R / W drive

 

دانلود در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 شهريور 1390برچسب:, توسط NIMA.Z |

سایت در حال به روز شدن است...

با سلام این وبلاگ نمونه ی کوچکی از یک سایت بسیار بزرگ است که قرار تمامیه مطالبی که فکرشو می کنید را جمع اوری کند

به زودی سایت اصلی ایجاد خواهد شد و ما کارمان را اغاز خواهیم کرد . این وبلاگ مارا در رسیدن به این هدف بسیار بزرگ یاری خواهد کرد. چون ما میفهمیم بیشتر مردم به چه جور مطالبی علاقه ی بیشتری دارند و همچنین دوستان و افراد وفادارمان را خواهیم یافت تا مارا در این هدف بزرگ یاری کنند.

و همچنین امیدوارم شما هم به ما بپیوندید وبا فرستادن مطلب از طریق عضو شدن با هم تلاش کنیم و به این هدف بسیار بزرگ برسیم

برای ما مطالب بفرستید تا در مدت 12 ساعت ان را در وبلاگ ثبت کنیم و در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید تا در مدت 16 ساعت ان را درست کنیم

برای ارسال مطلب و نمایش ان در وبلاگ کنترل جهانی از قسمت ورود اعضا وارد شوید یا ازقسمت منوی اصلی پروفایل را انتخاب کنید و بر روی ارسال مطلب جدید کلیک کرده و مطلبتون را برای ما بفرستید.

با تشکر . دوست دار شما NIMA.Z نویسنده ی بزرگترین وبلاگ اینده

فروم وبلاگ

w-control.rozblog.com/Forum

وبلاگ جدید

w-control.rozblog.com

فروشگاه

w-control.rozmc.com

 به چند نفر جهت کمک برای مدیریت وبلاگ نیازمندیم

لطفا اگر می خواهید تا مارا در برپایی یک وبلاگ عظیم یاری فرمایید در قسمت نظرات درخواست بدید

با تشکر